Poprowadź sklep w swojej miejscowości i osiągnij atrakcyjne przychody

Materiał informacyjny Żabka Polska
Chcesz realizować się w ramach własnej firmy w swojej okolicy, ale nie dysponujesz dużym wkładem finansowym na start? Postaw na prowadzenie własnego sklepu - podobnie, jak robi to już ponad 8000 lokalnych przedsiębiorców współpracujących z siecią Żabka, także w małych miejscowościach. By zacząć, wystarczy przejść proces rekrutacji oraz zainwestować ok. 5 tys. zł. Każdy nowy franczyzobiorca otrzymuje od sieci lokal - wyposażony i zatowarowany, pakiet szkoleń, zaplecze serwisowe czy logistyczne. Zainteresowany? Dowiedź się więcej!

Karolina Bukalska prowadzi swoją Żabkę w Golubiu-Dobrzyniu. Jak mówi: - Całe życie związana jestem z handlem. Pracowałam na stacji paliw, w sklepie odzieżowym czy salonie samochodowym. Jakiś czas temu przypadkiem natrafiłam na ogłoszenie Żabki, zgłosiłam się i w ten sposób w czerwcu minie 2 lata, odkąd mam swój biznes pod szyldem sieci. Od kilku miesięcy także mąż prowadzi swoją placówkę pod szyldem sieci w nieodległym Kowalewie Pomorskim, przy czym mieszkamy pod Golubiem-Dobrzyniem.

Franczyza z Żabką - czy warto?

Nowi franczyzobiorcy prowadzą sklep w wynajętym bezpośrednio przez sieć lokalu, nie muszą samodzielnie go poszukiwać czy remontować. Placówka jest przez Żabkę także dostosowywana do potrzeb działalności - wyposażana w cały niezbędny sprzęt i meble, w tym lodówki, ekspres, roller do hot-dogów i monitoring. Zaopatrywana jest również w początkowy asortyment produktowy.

- Nie ma się czego bać, Żabka od początku, także w małych miejscowościach wspiera nowych franczyzobiorców, zapewniając im dobry start. Poza gotowym sklepem otrzymują oni także szkolenia, pomoc ze strony Trenera ds. szkoleń czy Partnera ds. sprzedaży, serwis sprzętu oraz niezwykle przydatne narzędzia jak aplikacja Cyberstore – podkreśla franczyzobiorczyni z Golubia-Dobrzynia.

Przedsiębiorcy współpracujący z Żabką korzystają też ze wsparcia serwisowego, IT czy logistycznego z dostawami towaru do sklepów. Sieć franczyzowa udostępnia im również szereg nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacja Cyberstore, umożliwiająca zdalne zarządzanie placówkami, w tym składanie zamówień czy wyciąganie raportów sprzedażowych. Już na etapie rekrutacji, a następnie przez cały okres współpracy, korzystają z bogatego pakietu zróżnicowanych szkoleń HR, sprzedażowych czy finansowych. Żabka regularnie wprowadza dla nich też dodatkowe benefity, na przykład ubezpieczenie zdrowotne czy kartę sportową.

W sieci obowiązuje także specjalne, unikatowe na rynku ubezpieczenie “Polisa na biznes”. Ma ono na celu ochronę franczyzobiorców przed ewentualnym zakończeniem działalności z ujemnym saldem finansowym. Franczyzobiorcy, dzięki jasnym zasadom współpracy z siecią oraz jej szerokiemu wsparciu, a tym samym możliwości koncentracji na wzroście swoich biznesów, rozwijają się aktywnie także w obszarze finansowym. Pomiędzy kwietniem a czerwcem 2022 r. w skali kraju ponad 77% z nich osiągnęło miesięczny przychód w wysokości 22 tys. zł lub więcej.

W niewielkich miejscowościach przedsiębiorcy mogą liczyć na dodatkowe rozwiązania wspierające - na przykład pakiet relokacyjny po przeprowadzce z innej lokalizacji czy na samochód do przemieszczania się między domem, a sklepem w ramach programu “Auto na start”.

Jak otworzyć własną Żabkę?

Trzeba sięgnąć po telefon, dzwoniąc pod numer infolinii franczyzowej Żabki - 800 207 208 lub wypełnić formularz na https://www.zabka.pl/franczyza Do rozpoczęcia biznesu z Żabką potrzebne jest przejście kilkuetapowego procesu rekrutacji. Co ważne przedstawiciele sieci wszystko objaśniają i w razie potrzeby wspierają kandydatów np. w kwestii dokumentacji. W ramach rekrutacji odbywają się spotkania z managerami Żabki, a także niezwykle przydatne szkolenia w sklepie trenerskim dotyczące sprzedaży, HR czy podatków.

Innym wymogiem jest rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej. Franczyzobiorcy Żabki, tak jak wszyscy przedsiębiorcy w Polsce, zobowiązani są bowiem do samodzielnej regulacji podatkowej, sami budują również swój zespół pracowników. Sieć współpracuje z osobami, które odznaczają się motywacją i przedsiębiorczą postawą.

By poprowadzić swój sklep franczyzowy Żabka nie potrzeba dużych nakładów finansowych. Wkład wynosi jedynie ok. 5 tys. zł, a kwota ta jest przeznaczana m.in. na zakup kasy fiskalnej czy koncesji.

- Niezwykle ważny w tym biznesie jest zgrany i uśmiechnięty zespół, chętny do rozmowy z każdym klientem. Należy też konsekwentnie budować renomę placówki wśród okolicznych mieszkańców. Nie bez znaczenie jest oczywiście oferta, konkurencyjna także w aspekcie cenowym. Prowadząc sklep w małej miejscowości, osiągam atrakcyjne przychody, mam grono stałych klientów - które stale powiększam. Czuję satysfakcję i spełnienie zawodowe - zaznacza Karolina Bukalska.

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.zabka.pl/franczyza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na golubdobrzyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto